Hem Mode Bilder Allmänt Emils Design

Julklappar

Jag och Elinor åkte till Täby Centrum igen för att köpa julklappar. Vi gick runt ett bra tag innan vi kom på vad vi kunde köpa, så skönt att det är gjort nu, hoppas att det vi köpte var bra! Efter att vi hade köpt våra julklappar satt vi oss på ett café och fikade lite, supermysigt. Förstår inte att man kan bli så pigg av lite fika, var som att jag hade fått i mig massa energipiller. Vi hann några affärer till innan Elinors mamma kom och skjussade hem oss. Ja, den här dagen har varit väldigt bra tycker jag. Den mesta delen av dagen har varit bra i alla fall. Nu ska jag se lite äntligen hemma  sen ska jag slå in en present. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar utan reklam:

Trackback
RSS 2.0