Hem Mode Bilder Allmänt Emils Design

Hej


Idag har jag nästan inte gjort någonting. Har bara suttit hemma och surfat runt på olika hemsidor. Men igår var jag med Elinor :) Vi började med att vara hemma hos henne. Vi gick en liten promenad och tog kort med hennes nya systemkamera, så nu väntar jag på att hon ska skicka några kort till mig :P Sen gick vi hem till mig, vi spelade lite othello och så.

Min lillebror Emil har hjälpt mig att fixa snö på bloggen, så nu är det lite juligt :) Och ni har säkert också märkt att det kommer upp ett litet fönster där man ska skriva sitt namn, när man ska surfa in på min blogg, de har han också gjort till mig. Men det börjar bli lite jobbigt att skriva sitt namn varje gång, så det ska han nog få fixa tillbaka. Emil ville att jag skulle länka till hans blogg, så HÄR är den. Jag måste ha läst ut en bok innan skolan börjar, så nu ska jag fortsätta att läsa "Om jag kunde drömma". Hejdå! //Clara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar utan reklam:

Trackback
RSS 2.0