Hem Mode Bilder Allmänt Emils Design

14,1 grader celsius


Hej! Det bli bara varmare och varmare, idag var det över 14 grader! Det är så skönt att man inte behöver gå runt i en tjock dunjacka. Igår var det första dagen i år som jag hade på mig min jeansjacka, åh vad jag gillar den! Om jag skulle välja fyra saker som jag var tvungen att ha på mig hela mitt liv skulle det vara: jeansjackan, min randiga tröja, mina converse och mina blåa cheapmonday (om dom inte hade så mycket hål)//Clara

Jag försökte att göra bilden ovanför att se gammal ut, men det är svårt.

Kommentarer
Postat av: eli

Superfin bild! De sakerna du sa är verkligen "clariga" :D

2009-04-02 @ 20:41:40
URL: http://ellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar utan reklam:

Trackback
RSS 2.0