Hem Mode Bilder Allmänt Emils Design

Hej!

Jag vet att det var ett tag sen jag skrev någonting, men det har varit så mycket läxor. Jag har bara suttit vid läxorna hittils och när jag har skrivit klart det här inlägget ska jag börja träna lite kemi igen. Kemi är så svårt, massa kemiska förkortningar och sånt som är svårt att komma ihåg. Men det är bara att plugga på, annars kommer det inte att gå så bra. Sen är det spanskaprov också som jag måste plugga till, men det gör jag inte idag. Juste, nu när min kamera är fixad har jag bestämt mig för att lägga in mycket mer bilder på bloggen. Det blir nog lite roligare, om det inte bara är text.Jag brukar nästan aldrig kolla hur mycket besökare jag har, men nu när jag tittade såg jag att jag har fått lite fler besökare, kul! Egentligen gör det inte så mycket om jag inte har så många besökare, men ni får gärna kommentera när ni ändå kikar in ;) Tillbaka till läxorna, hejdå! :)

  
Prinsesskrona

Kommentarer
Postat av: Sofichelle

finfin bild

2009-02-08 @ 19:48:07
URL: http://www.sofichelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar utan reklam:

Trackback
RSS 2.0