Hem Mode Bilder Allmänt Emils Design

Spanska

Heej! Det har varit en bra dag idag, vet inte varför men jag gillar onsdagar. Elinor och jag gick hem till mig efter skolan för att träna till spanskaprovet, vi hade väldigt kul. Hoppas att våran spanskalärare har gjort ett lätt prov ;) för jag vet inte riktigt vad jag ska träna på. Viktoria skrev på sin blogg att vi har tre kapitel som vi ska träna på, hade ingen aning om det. Men jag får träna lite till och hoppas att det går bra. Jag har typ fått ett dansryck, ställer mig hela tide vid spegeln och börjar dansa dansen som vi gör på dansen ;) Det är så kul, men mitt rum är lite för litet. Krockar hela tiden in i saker.

För en stund sen hjälpte Emil mig så att en liten del av menyn ska sitta någon stans i headern istället, det kommer nog att bli bra. Men om han kan vill jag att han flyttar den lite längre ner.

Hejdå!//Clara
Blir kanske ett till inlägg lite senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar utan reklam:

Trackback
RSS 2.0