Hem Mode Bilder Allmänt Emils Design

Sovmorgon

Halloj! Varje gång det är sovmorgon är jag tvungen att ringa Elinor och fråga om vi verkligen har sovmorgon, att det är helt säkert. Och för en stund sen ringde jag henne, och det var helt säkert att vi har sovmorgon till 9:25, skönt! Igår efter skolan lånade jag andra delan av twilight på biblioteket och jag kan inte sluta att läsa den. Jag håller på att läsa en annan bok också som är bra, så jag får väl läsa varanan dag eller nått. Men idag blir det twilight, det var så spänande när jag slutade att läsa. Jag lovar att det blir ett till inlägg senare idag //Clara :)

Kommentarer
Postat av: linnea

heheh tack=)

2009-01-22 @ 18:34:02
URL: http://pettison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar utan reklam:

Trackback
RSS 2.0