Hem Mode Bilder Allmänt Emils Design

STan

Tänkte bara berätta vad jag gjorde i söndags, jag var med Elinor i stan. Båda vi två är så dåliga på att hitta så vi höll oss längst drottningatan. Där finns ändå mina favoritaffärer. På weekday köpte jag en vit och svartrandig tröja och Elinor köpte ett par fina cheapmonday. Jag lägger upp en bild på tröjan sen. Jag hade också tänkt att köpa ett par jeans men jag hittade inga som satt bra.

Igår gjorde jag inget speciellt, en ganska vanlig skoldag. Efter skolan klippte jag sönder gamla hm katalogen för att göra ett fint bokpapper. Oj, oj nu ser jag att jag får bråttom..hejdå!     

Kommentarer
Postat av: moa

sv: okej=)=)

2009-01-20 @ 19:41:56
URL: http://moaviklundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar utan reklam:

Trackback
RSS 2.0