Hem Mode Bilder Allmänt Emils Design

kaleidoskop



Hejsan! I fredags var jag i Täby Centrum med Elinor. Det var till för att jag skulle köpa julklappar, men jag hittade ingen bra så jag köpte en svart och vitrandig kofta till mig istället. Jag måste åka tillbaka och köpa julklappar, det börjar ju bli lite bråttom. Emil (brorsan) har varit och köpt presenter till hela familjen idag, undrar vad han har köpt till mig ;)  Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma. Ska nog ta och göra pepparkakor snart, hejdå! /Clara

Blev ett lite rörig inlägg, men hoppas att ni förstår ;P

Kommentarer
Postat av: linnea

haha jag har kollat på den förr men liksom aldrig provat den men ja jag måste typ köpa den hahah=]

2008-12-15 @ 08:31:05
URL: http://pettison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar utan reklam:

Trackback
RSS 2.0