Hem Mode Bilder Allmänt Emils Design

Önskar mig


Viktoria hade en bild på vad hon önskade sig i julklapp, så nu gör jag likadant!

Supersnygg väska från nuknuk.
Armband från indiska och forever21.
Boken "Om jag kunde drömma", den ska vara bra!
Träd från Ikea, hade tänkt att hänga mina halsband och armband där.
Bra pennor behöver jag, i många olika färger.
Massa kuddar måste jag också ha i min säng, den där uppe är från indiska.
Agendorna i skolan är så fula, vill ha en ny, snygg almenacka från personligalmenacka. Det är kul att man kan välja själv hur man vill ha den!
Och sen en spargris, tror att den kommer från Åléns.

Ja, det är det jag önskar mig, men önskelistan hinner nog bli mycket längre innan det är julafton.

Efter skolan följde Elsa och Viktoria med mig hem, vi gjorde kladdkakor i muffinsformar med rött strössel på. Imorgon ska vi sälja de i cafét och sen ska vi julpyssla också, det blir nog kul :) Men det som inte är riktigt så kul är att jag måste stiga upp klockan sex, för att vi ska se på skolans luciatåg. Men det är ändå lite mysigt att stiga upp tidigt när det är alldeles mörkt ute. Nu ska jag ta en macka, hejdå! / Clara

Kommentarer
Postat av: E

Fin önkelista! ;)

2008-12-12 @ 22:02:17
URL: http://elindgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar utan reklam:

Trackback
RSS 2.0