Hem Mode Bilder Allmänt Emils Design

Tjenamors

Julen har varit jättebra och jag har fått massa bra julklappar. Jag fick ett Thomas Sabo halsband där man kan hänga olika hängen i, jag fick ett peacemärke. Och idag tänkte jag köpa ett till hänge, men jag hittade inte det jag ville ha. Dom här nedanför är väldigt fina tycker jag :) Tror att jag ska köpa kesettet om jag hittar det någon stans. Och kameran är ju också jättefin, men den är lite dyrare så jag ska önska mig den när jag fyller år istället.
 
Viktoria utmanade alla att göra det här, så nu gör jag det :)

skriv ditt namn med lillfingret: clara
skriv ditt namn med armbågen: clara
skriv ditt namn med pannan: re9021
skriv ditt namn med foten: clara
skriv ditt namn med näsan: clara
skriv ditt namn med hälen: clarqa
skriv ditt namn med tänderna: clara 
skriv ditt namn med örat: <aunza

Hehe, gick ju ganska bra i alla fall. Att skriva med örat och pannan var svårt! Det står att man ska skriva med foten, men jag skrev med stortån, räknas det som fot? :P Nu ska jag till småkusinerna och leka lite, hejdå! /Clara

Kommentarer
Postat av: eli

Hur kunde du skriva med tänderna?! :) Kameran var jättesnygg! Om jag hade ett sånt halsband eller armband skulle jag vilja ha kameran! Det skulle vara bra om vi kunde göra nåt innan skolan börjar.

Ha et bra med småkusinerna!

2008-12-26 @ 22:51:53
URL: http://ellir.blogg.se/
Postat av: eli

Jag tror inte jag gör nåt imorrn. :)

2008-12-27 @ 11:53:19
URL: http://ellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar utan reklam:

Trackback
RSS 2.0