Hem Mode Bilder Allmänt Emils Design

Igår

Heej! Igår sov jag, Elinor och Viktoria över hos Elsa. Vi köpte thaimat och hyrde film, det blev 27 dresses. Filmen var jättebra! Thaimaten var också supergod,  jag hade en sån stor portion så att jag och Elsa delade på det till lunch. När vi hade sett 27 dresses klart såg vi Sex and the city, och ungefär 2 timmar efter det somnade vi. Vi hade jätteroligt, det måste vi göra om någon gång ;) Idag har jag inte gjort så mycket, gick hem från Elsa halv tre ungefär. Fattar inte att tiden kunde gå så snabbt, det kändes som klockan var 10. Isak ville ut i pulkabacken, så vi gick ut och åkte en stund. Kram, Clara :)

Kommentarer
Postat av: eli

Somnade vi en stund efter filmerna?? Mera 2 timmar efter somnade vi! :D det var jättekul!

2009-02-22 @ 22:37:15
URL: http://ellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar utan reklam:

Trackback
RSS 2.0