Hem Mode Bilder Allmänt Emils Design

Axellångt eller som jag har nu?


Jag har funderat på att klippa håret lite kortare, men jag vet inte om jag vågar. Jag är så trött på mitt hår, när jag har det utsläppt får jag alltid som små dreadlocks bak i nacken som är jättesvåra att borsta ut. Det skulle vara skönt att ha lite kortare hår, och kul att få lite förändring. Men vi får se, jag kanske klipper mig. Nicole är i alla fall jättefin i kort hår!

Idag var det ju alla hjärtans dag på vår skola, så vi hade en liten temadag. Vi sålde i cafet, pysslade och lite sånt. Kul att göra saker man inte brukar göra. Snart ska jag på friidrott, det känns som att det har blivit lite tråkigare än vad det brukar. Längtar inte längre till varje träning, men det är ändå kul. Men dansen är jätterolig, längtar jättemycket till varje lördag. Om jag skulle hinna skulle jag vilja gå varje dag typ :) Ska titta busstiderna sen åker jag till friidrotten, hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad för slags dans går du?



Svar: Tycker jag med:D

2009-02-13 @ 17:08:25
URL: http://amandaoe.devote.se
Postat av: C

tack! men nej, jag är inte så duktig, bara satte ihop lite på paint :p

2009-02-13 @ 20:02:08
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: eli

Du skulle passa i ungefär som Nicole, kanske lite längre! Jättefint! Jag måste också klippa håret..

2009-02-13 @ 21:36:40
URL: http://ellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar utan reklam:

Trackback
RSS 2.0