Hem Mode Bilder Allmänt Emils Design

Brunt


Titta vad många bruna (och fina) saker jag har hittat!

Jag börjar uppifrån:
Fransväska från lindex
Armband från indiska
Fickspegel med texten "armed and dangerous" från bluebox
Sandaler från topshop
Pilotglasögon från hm
Brunt(!) nagellack från forever21
Skärp från lindex
Mössa från forever21
Laptopdekoration från bluebox (Dom har massa andra snygga dekorationer för laptops och ipods)
Leopardmönstrade muffinsformar (hur coola?) från bluebox
Ploster som ser ut som ägg och bacon (dom är inte bruna, men jag var tvungen att ha med dom) från bluebox
Sist men inte minst, choklad! Också från bluebox

Ni ser att det mesta kommer från bluebox, det är bara för att det finns så fina och roliga saker där! Den där fickspegeln är så fin! Det finns fler sånna med olika motiv.



Kommentarer
Postat av: Sofichelle

så finiga , härliga grejer!

2009-02-19 @ 08:19:59
URL: http://www.sofichelle.devote.se
Postat av: ellen

älskar de där "klistermärkena" som man sätter på daorlocket. just den där med skrivmaskinen ahr jag suktat efter länge!:)

2009-03-04 @ 21:01:21
URL: http://www.ellenheltenkelt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar utan reklam:

Trackback
RSS 2.0