Hem Mode Bilder Allmänt Emils Design

Monkidröm

I natt drömde jag en väldigt konstig dröm. Jag drömde att jag var på monki med min pappa och min lillebror. Jag letade efter det här linnet, men det fanns bara kvar i 100XLarge (någon konstig storlek) så jag köpte det aldrig. Men så hittade jag dom här skorna, dom passade perfekt så jag köpte dom. Men jag var så ledsen över att jag aldrig hittade linnet i rätt storlek, så jag köpte en nyckelring med lila plastrosor på för att trösta mig själv. När vi hade varit på monki i några timmar åkte vi hem, för att Isak var så grinig. Haha, jag kom ihåg drömmen som om det var på riktigt. Och det är lite  kul att jag drömde om vad jag ville ha ;)

Kommentarer
Postat av: eli

Vilken kul dröm! xD

2009-03-27 @ 15:08:42
URL: http://ellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar utan reklam:

Trackback
RSS 2.0