Hem Mode Bilder Allmänt Emils Design

Solen skiner

Hejhejhej! Idag har det varit en väldigt bra dag, till och med fysikprovet gick ganska bra. Men den största anledningen att jag är glad är att det har varit superväder. Mitt på dan kunde jag till och med vara ute i t-shirt utan att frysa alldeles för mycket. Så i morgon tar jag nog på mig jeansjackan! Bara att det inte är minusgrader på morgonen när jag ska gå till skolan. Nu ska jag äta en macka, sen ska jag träna engelska oregelbunda verb.

Fint från monki

Kommentarer
Postat av: eli

Man blir så glad av solen :D

2009-03-31 @ 21:17:17
URL: http://ellir.blogg.se/
Postat av: Ellen

sv: vad roligt att du inte visste var det var, trodde alla hade upptäckt den redan:) jo, det är iaf en sida (photofunia.com) där man helt gratis och väldigt snabbt faktiskt kan ladda upp egna bilder så att de hamnar i olika miljöer, typ som på framsidan till en tidning. du måste gå in och kolla för det blir verkligen jättehäftigt!

2009-04-02 @ 07:45:22
URL: http://www.ellenheltenkelt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar utan reklam:

Trackback
RSS 2.0