Hem Mode Bilder Allmänt Emils Design

Clara, Elsa och Elinor

Efter skolan gick jag, Elinor och Elsa hem till Elsa. Först gjorde vi inte så mycket. Sen tyckte Elsa att vi skulle sminka oss knäppt, så det gjorde vi också :) Jag hade mycket rouge på kinderna. Sen så hade jag massa svart ögonskugga på ögonbrynen, det blev väldigt svart. Såg lite konstigt ut eftersom jag har ljusthår, såg ut som en grottmänniska. När vi hade sminkat oss klart bar vi ut täcken och kuddar på hennes balkong, där spelade vi uno och drack te, det var jättemysigt! Jag skulle kunna sitta där hur länge som helst. Men jag hade friidrott så jag var tvungen att springa hem. Jag drog ner mössan så att man inte kunde se mina grottmänniskoögonbryn. När jag kom hem försökte jag att tvätta bort dom, men fick inte bort allt. Så jag fick åka till friidrotten med mina svarta ögonbryn ;-) Det var väldigt länge sen jag gick på friidrotten, så nu har jag världens sämsta kondition, men det gick bra ändå. Juste, Let's dance är ju nu! Ska se det, ska bli kul att se blondinbella :) Hejdå! //Clara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, Du såg väldigt kul ut Claragrottmänniska!

2009-01-09 @ 23:36:54
URL: http://ellir.blogg.se/
Postat av: Emma

Kåldolmar är såååå himla gott!! :D

2009-01-10 @ 11:32:00
URL: http://missnielsen.blogg.se/
Postat av: fotograf sandra

Tack snälla du

2009-01-10 @ 15:07:54
URL: http://sandish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar utan reklam:

Trackback
RSS 2.0